08 marts 2012

Hotti




Åh, når man ligger hjemme med ondt i hovedet, så keder man sig. OH YOU'RE KIDDING? -nej.

Her er en lille ting jeg har været i gang med her de sidste par timer :)
Hoope you like <3                             ---------->

Jeg kan vel afsløre, at jeg har kigget lidt efter en pige jeg fandt på google. De der solbriller havde jeg lidt svært ved at bestemme hvordan sku' se ud. Men håber i vil sige den er pæn eller grim eller forkert eller... ja :)  (SIG DEN ER PÆN! -gir' dig en trykker!.. ej)

Jeg kan vel slutte af med, at jeg er stolt.
Så skal der snakkes med en tatovør på et tidspunkt.. Finder ud af det i morgen. Måske han vil se nogle af de ting jeg laver? Håber han siger, at jeg har potentiale til at blive tatovør. PLEASE <3

Kryds das fingre :)
//Marica's out..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar