08 marts 2012

What to draw?

Hvis der er nogen der har idéer til mig, vil jeg gerne prøve at tegne det. Resultatet vil jeg lægge ud :)

- Jeg er bedst til noget med mennesker og ansigter, skal vel lige siges. Men fair nok hvis du kommer med et forslag der lyder "En ananas med hue på" .. (men please lad være, ahahha)

Dog har jeg selv forslag, men kan aldrig komme igang... Sætter for høje "krav" til mig selv. Jeg tænker mig bedre end jeg er.
>Mit ynglings tema er noget med noget dystert. De fleste tegninger er ikke rigtig glade, men det betyder sf. ikke, at jeg ikke er glad. Det er jeg for det meste når jeg tegner ! :) ... dog ikke når det bliver grimt, men dumme Marica altså.. Selv den grimmeste streg, kan være med til at gøre tegningen til noget specielt. BRUG DINE FEJL. Lav dem om til noget smukt istedet for! :)
--------
Jeg kommer altid med gode råd til andre, men når jeg selv sidder i situationen, så er jeg skideligeglad med de ord jeg sagde tidligere. Det utroligt så stædig jeg er overfor mig selv, heh :)
--------


MEN - nu skal i høre noget sjovt!
  I dag sad jeg med min søster og drak en kop of kaffe ;)
Jeg gav hende en pose min far havde fundet, hvor der lå en masse papir og mapper fra hendes barndom. (min søster er 23) - så finder vi et "brev" fra min "anden søster", hvor der står: Jeg synes Marica er rigtig dygtig til at tegne. Hun skulle blive kunster. Jeg blev simpelthen så overrasket! For det er jo lige præcis dét jeg vil være. Det skal dog lige siges, at jeg måske var 4 år på dét tidspunkt, hahaha. Jeg tegnede sole med ansigt og grimme pingviner, samt blæksprutter med 100 arme. LOL!
Jeg loller!

Og jeg stopper nu...
Forsæt en go'  dag kære læsere. Krammer til jer alle!
//MaRiCa ChRiStEnSeN! :))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar